torsdag 20 juni 2013

I DID IT!

Nu är jag klar med skolan och allt vad det innebär. Har varit på graduation idag och fått fina utmärkelse, blev väldigt chockad över att jag fick för academic excellence men visste att jag och Josse skulle få för att vi organiserat alla graduations :) Sen fick jag en väldigt bra rekommendation av min lärare Susan.





Ben och Ramya var med mig till skolan och agerade extra mamma och pappa. Sen var hela svennegänget där från Genesis såklart :) Vi fick mest skrik och applåder såklart! ;)


Tar emot award 

Glad efteråt :) 

Ramya och jag 

Alex var där 

Emelie 

Jag och min lärare Susan (och Ryan Gosling) jag hade en bild som honom i vårt klassrum som ett stöd och pepp under de allra jobbigaste stunderna ;) 

Josse, Linda, Therese och jag 


Blev dock inget firande ikväll eftersom vi lagat smörgåstårta inför midsommar imorgon. Gjort köttbullar och fixar det sista för lekarna :) Kommer bli så himla kul imon! Jag, Cissi och Amanda har planerat och fixat massa bus.

JAG ÄR STOLT, NÖJD OCH GLAD SOM TUSAN NU!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar